Reklamace a záruka

Před použitím nebo odesláním každého zboží provádíme kontrolu mechanické funkčnosti i elektronické (měříme čip immobilizéru i vysílaný signál dálkového ovládání, provedení požadované operace stroje nebo zařízení). I přes to se může vyskytnout vadný kus. V tomto případě máte nárok na reklamaci zboží. 

 

JAK ŘEŠÍME REKLAMACE?

  • K Vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností.
     
  • Máte-li jakýkoliv dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.
     
  • O výsledku Vaší reklamace vás budeme informovat maximálně do 30-ti dnů. 

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím o reklamaci zboží předem, telefonicky nebo emailem.
     
  • Vyplňte REKLAMAČNÍ LIST.
     
  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit fotku nebo jinou dokumentaci.
     
  • Reklamační list vytiskněte a vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození.
     
  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii prodejního dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní.
     
  • Celou zásilku poté odešlete bez dobírky na naši adresu : AUTOKLÍČE123 - Tibor Horák, Čapka Choda 376/4 , Olomouc, 779 00

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Jako výrobci auto klíčů reklamaci odborně posoudíme.
     
  • Bude-li reklamace oprávněná, zašleme Vám nový kus nebo Vám vrátíme kupní cenu zboží.

 

 

ZÁRUČNÍ DOBA

  • Délka záruky na prodávané auto klíče je 36 měsíců (je-li zboží kupováno na firmu, je doba záruky pouze 12 měsíců)
     
  • Záruka se vztahuje na výrobní vady a vady výrobku, které brání ve funkčnosti a nebyly způsobeny neodborným nebo neštrným zacházením, mechanickým poškozením nebo použitím v rozporu s návodem k obsluze.

 

REKLAMAČNÍ LIST

Reklamační list ve formátě jpg si můžete stáhnout kliknutím na obrázek reklamačního listu níže, poté ručně vyplnit.

 

 

Do košíku

Přihlášení nebo registrace

Created by Roman Kunert and his team | Powered by PublicMC | Supported by Akademie AI & MediaMC | © 2005 - 2024