Před použitím nebo odesláním každého zboží provádíme kontrolu mechanické funkčnosti i elektronické (měříme čip immobilizéru i vysílaný signál dálkového ovládání, provedení požadované operace stroje nebo zařízení). I přes to se může vyskytnout vadný kus. V tomto případě máte nárok na reklamaci zboží.
JAK ŘEŠÍME REKLAMACE?
- K Vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností.
- Máte-li jakýkoliv dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.
- O výsledku Vaší reklamace vás budeme informovat maximálně do 30-ti dnů.
JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?
- Informujte nás prosím o reklamaci zboží předem, telefonicky nebo emailem.
- Vyplňte REKLAMAČNÍ LIST.
- Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit fotku nebo jinou dokumentaci.
- Reklamační list vytiskněte a vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození.
- Společně s reklamačním listem přiložte kopii prodejního dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní.
- Celou zásilku poté odešlete bez dobírky na naši adresu : AUTOKLÍČE123 - Tibor Horák, Čapka Choda 376/4 , Olomouc, 779 00
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
- Jako výrobci auto klíčů reklamaci odborně posoudíme.
- Bude-li reklamace oprávněná, zašleme Vám nový kus nebo Vám vrátíme kupní cenu zboží.
ZÁRUČNÍ DOBA
- Délka záruky na prodávané auto klíče je 36 měsíců (je-li zboží kupováno na firmu, je doba záruky pouze 12 měsíců)
- Záruka se vztahuje na výrobní vady a vady výrobku, které brání ve funkčnosti a nebyly způsobeny neodborným nebo neštrným zacházením, mechanickým poškozením nebo použitím v rozporu s návodem k obsluze.
REKLAMAČNÍ LIST
Reklamační list ve formátě jpg si můžete stáhnout kliknutím na obrázek reklamačního listu níže, poté ručně vyplnit.